Poniżej prezentujemy zestawienie najszybszych okrążeń z wyścigu o GP Australii 2011.
Poz. | Kierowca | Zespół | Okr. | Czas |
---|---|---|---|---|
1 | Felipe Massa | Ferrari | 55 | 1:28.947 |
2 | Fernando Alonso | Ferrari | 49 | 1:29.487 |
3 | Mark Webber | Red Bull | 50 | 1:29.600 |
4 | Sebastian Vettel | Red Bull | 44 | 1:29.844 |
5 | Jenson Button | McLaren | 49 | 1:29.883 |
6 | Sergio Perez | Sauber | 39 | 1:29.962 |
7 | Witalij Pietrow | Renault | 55 | 1:30.064 |
8 | Lewis Hamilton | McLaren | 41 | 1:30.314 |
9 | Kamui Kobayashi | Sauber | 51 | 1:30.384 |
10 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 41 | 1:30.467 |
11 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 44 | 1:30.836 |
12 | Rubens Barrichello | Williams | 47 | 1:31.404 |
13 | Adrian Sutil | Force India | 55 | 1:31.526 |
14 | Paul di Resta | Force India | 40 | 1:31.941 |
15 | Nick Heidfeld | Renault | 43 | 1:32.377 |
16 | Jarno Trulli | Lotus | 52 | 1:32.550 |
17 | Nico Rosberg | Mercedes | 21 | 1:33.503 |
18 | Pastor Maldonado | Williams | 7 | 1:34.102 |
19 | Jerome d'Ambrosio | Virgin | 44 | 1:34.523 |
20 | Heikki Kovalainen | Lotus | 19 | 1:34.918 |
21 | Michael Schumacher | Mercedes | 13 | 1:35.319 |
22 | Timo Glock | Virgin | 48 | 1:35.789 |
27.03.2011 10:27
0
Maldonaldo na 7 kólku z prawie pełnym bakiem miał szybszy czas jednego okrążenia niż Glock na 48
27.03.2011 10:29
0
Przy tylu zmianach opon FL nie odzwierciedla formy kierowcy/bolidu. To taka sama statystyka jak posiadanie piłki. Polska miała więcej piłkę, a mecz przegrała. Tak samo Massa 1 czas, a miejsce które?
27.03.2011 10:34
0
Sergio Perez swietny czas mimo jednej zmiany opon
27.03.2011 10:34
0
Świetny czas Pereza już na 39 okrążeniu. Zastanawiające....
27.03.2011 10:34
0
A jednak Ferrari i ich tempo wyścigowe jest perfekcyjne, ale należy zwrócić uwagę,że te te czasy były ustanowione zaraz (lub po kilku kułkach) po zmianie opon. Jedynym problemem Ferrari jest brak dobrej przyczepności i dladego aż tyle pit-stopów.
27.03.2011 10:37
0
Strasznie mylna jest ta klasyfikacja, bo z niej wynikałoby, że Ferrarki są najszybsze. Wielki + dla Pereza, jazda na 1 pit stop w dodatku utrzymywał dobre tempo do mety i to w swoim debiucie, wielkie brawa.
27.03.2011 10:46
0
mnie szkoda, że okrążenia w wyścigu są takie wolne jeszcze do 2009 roku najszybsze okrążenia były znacznie bliższe do czasów z kwalifikacji i wtedy kierowcy naprawdę cisnęli... teraz różnica pomiędzy kwalifikacjami a wyścigiem to 5 sekund... spowodowane jest to raczej przez przepisy i to jest właśnie ich największą wadą, bo wspaniale było kiedyś patrzeć jak ktoś ciśnie ile może kręcąc czasy na limicie z niewielkim paliwem
27.03.2011 10:54
0
Zgadzam się tutaj z powyższymi uwagami odnośnie uzyskanych najlepszych czasów okrążeń a dokonaniami uzyskanymi w całym wyścigu. Cóż z tego że Alonso i Massa mieli najlepsze czasy, skoro na pierwszych 7-8 kółkach Vettel zrobił nad Ferrari 20 sekund przewagi. Potem już nie musiał się tak szarpać, podobnie zresztą jak Hamilton. W dzisiejszym wyścigu zdecydowanie dominował rozsądek w połączeniu z perfekcyjną jazdą i dobrze przygotowanymi atakami na pozycje. Szarpanina a tym bardziej brawura, dostały dziś nieźle w kość. Przyznam że pozycja Pietrowa mnie nieco zaskoczyła ale po ub. rocznym GP Chin, pisałem żeby nade wszystko nauczył się dojeżdżać do mety. Gratulacje.
27.03.2011 11:14
0
Na czas Ferrari składa się pewnie też to, że Alonso jak i Massa stosunkowo często mieli okazję korzystać z DFSa. Wie ktoś może jak te czasy się mają do ubiegłorocznego GP? Z góry dzięki za odp ;)
27.03.2011 11:20
0
9. fleker Zobacz sobie w archiwum wiadomości.Tam wszystko znajdziesz :)
27.03.2011 11:23
0
@5. FAster92: i jeszcze dodaj walkę na torze miedzy ALO i BUT, nie żebym to było usprawiedliwienie, ale mimo wszystko Alonso stracił tam sporo. Jeszcze ten kiepski start, degradacja opon i wszystko w tym temacie. Zobaczymy za 2 tygodnie, ale jak Mr. Finger zdobędzie PP to nic go nie zatrzyma. Mimo mojej niechęci do niego to przyznać trzeba, że potrafi dobrze wykorzystać swoją sytuację, popełnia chyba coraz mniej błędów i staje się dojrzalszy. Trudno będzie go pokonać. Mark chyba już sobie odpuścił....
27.03.2011 11:59
0
Wziąłem kalkulator i trochę policzyłem jak to było z bezpośrednim tempem na torze. Policzyłem tylko pierwszą 9-kę gdyż Buemi miał stratę ponad okrążenia więc nie da się go porównać do Vettel'a i innych. Poniżej zatem klasyfikacja, gdyby z czasu przejazdu odliczyć czas spędzony na pit-lane a różnicę podzielić przez wszystkie okrążenia i jaka strata na kółku wyniosłaby do zwycięzcy. Tak więc na: 1 miejscu i tak byłby Vettel ale: 2. Alonso, strata 0,106 3. Webber, strata 0,216 4. Hamilton, strata 0,386 5. Pietrow, strata 0,453 6. Button, strata 0,484 7. Massa, strata 1,022 (!!!) 8. Kobayashi, strata 1,296 9. Perez, strata 1,534 Oczywiście wyliczona strata to czas gorszy średnio na 1 okrążeniu, od czasu jaki uzyskał Vettel. Jeśli chodzi o Button'a to kara przejazdu pogorszyłą jego wynik o ok. 10 sekund, prawdopodobnie byłby tutaj lepszy od Hamiltona, Pietrowa i nawet Webbera. Ale skoro tak nie było to gdybologia została obok. Widać więc że tempo Ferrari jednak jest całkiem konkurencyjne wobec RBR'a. Natomiast szokujące są tutaj wyniki Massy.
27.03.2011 12:04
0
Kiedyś najlepsze czasy okrążeń - zwycięstwo. Teraz - to raczej porażka, bo dodatkowa zmiana opon pod koniec wyścigu. A na nowych laczkach, to prawie wszyscy zrobiliby najlepszy czas.
27.03.2011 18:03
0
2. Sonic80 masz rację. ja już w ogóle nie przywiązuje wagi do tej statystyki
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się